قشنگ ترین روز دنیا

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

قشنگ ترین روز دنیا

 

 

 

 

 

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش
همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است
سالروز تولدت را تبریک میگویم . . .

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

 

 

 

سلام حسین عزیزم..امیدوارم مثل همه ی روز های خوبت و مثل اونروزی که دیدمت حالت خوب باشه...نمیدونم این مطلبو میخونی یا نه..میدونم این روزا سرت خیلی شلوغه و فقط امیدوارم تو هر کاری که میکنی موفق باشی...خوب تو این روز زیبا بهت بگم از تو بخاطر همه ی خوبیها یی که به من و همه ی ادما ی اطرافت کردی ممنونم..و لطفا منو ببخش اگه نتونستم جبرانشون کنم...خیلی خوشحالم که خدا منو با یه پسر خیلی خاص اشنا کرد..و من سعی میکنم ازین به بعد توی زندگیم مثل تو باشم...نمیدونم اگ 22مرداد نبود کی میخاست ادم بودنو یاد من بده...امیدوارم به همه ی چیزهایی که تو زندگیت میخای و مطمینم لیاقتشونم داری برسی...همیشه برام دعا ه ا ی خوب بکن...در اخر هم باید بگم..

 

         ممنون که بدنیا اومدی!...تولدت مبااااااااااااااااارک عزیزم......دوستدارت f.r



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 مرداد 1395برچسب:, ] [ 9:51 بعد از ظهر ] [ H&f ] [ ]